פרסום באתר

14 חוות דעת

קצת עלינו : קאזה מוזס - Casa Moses

מידע כללי

"קאזה מוזס - Casa Moses" בעין יעקב לאירוח מושלם.
בוילה, אשר מיועדת לאירוח משפחות, קבוצות, אירועים, ימי הולדת תהנו מאבזור מלא הכולל מיטה זוגית נוחה עם מזרן אורטופדי, מזגן במתחם לחימום וקירור, פ.אוכל מעץ, סלון ברמת גימור גבוהה, שולחן ביליארד מקצועי, מכשיר - טלויזיה, לווין - יס, מערכת סאונד מעולה, מערכת סאונד מעולה Surround.
תהנו גם מחצר גדולה ובה מיטות לשיזוף, שולחן פינג פונג, שולחן ביליארד וסנוקר, מדשאה מוריקה, מנגל, אפשר לחנות קרוב למתחם, פינת ישיבה מול הנוף, ריהוט גן יפה.

מיקום
אזור: גליל המערבי.
שוכנת ב: עין יעקב.

יעוד
משפחות, קבוצות, אירועים, ימי הולדת.

כמות אנשים
מספר אנשים לאירועים: 35.
מספר אנשים לשינה: 24.

כמות יחידות
1 וילה.

בריכה
בתוך המתחם יש בריכה מחוממת ומקורה.

ג`קוזי ספא

• מזגן במתחם לחימום וקירור
  • פ.אוכל מעץ
  • סלון ברמת גימור גבוהה
מולטימדיה במקום: לווין - יס, מערכת סאונד מעולה, מערכת סאונד מעולה Surround, מכשיר - טלויזיה.
במטבח שלנו: פינה להכנת קפה, פלטה מיוחדת לשבת, מקרר לדברי מזון ושתיה, מתקן בר מים, תנור אפיה, במטבח יש סכו"ם, מיקרוגל לחימום אוכל, כיריים על חשמל להכנת מזון.
חדר רחצה: מגבות רחצה, שמפו כלול, תחליבי רחצה שונים.

מתחם
בתוך המתחם יש בריכה מחוממת ומקורה.
ג`קוזי ספא אישי משלכם.
מיטות לשיזוף, מדשאה מוריקה, מנגל, אפשר לחנות קרוב למתחם, ריהוט גן יפה, שולחן פינג פונג, שולחן ביליארד וסנוקר, פינת ישיבה מול הנוף.

אינטרנט
המתחם מרושתת ב Wi-Fi.

לשומרי מסורת
פלטה מיוחדת לשבת, מיחם מיוחד לשבת, בית כנסת בקרבת המתחם.

הזמנה מיוחדת
טיפולי מסאז` בתיאום מראש.
ארוחת ערב.
ארוחת הבוקר.
סידור מיוחד לחגיגות ימי הולדת ואירועים מיוחדים.
אטרקציות בסביבת מקום: מסעדות נהדרות, מסלולי טיול מגוונים, טרקטורוני שטח, מקומות רכיבה על סוסים, טיולי מיולים וטרקטורונים.
על קצה המזלג

ספר אורחים : קאזה מוזס - Casa Moses | 14 חוות דעת הוספת חוות דעת +

03/01/2020

אביעד מלכה

תודה על אירוח נפלא! בדיוק המקום לחגוג יום הולדת בחיק המשפחה. המקום מהמם ביופיו נקי ומסודר! חשבתם על כל הפרטים הקטנים. הייתה לנו חופשה מושלמת הילדים נהנו מכל רגע, אין ספק שנחזור תודה

01/01/2020

ווסים פרו

יש מקומות שחוזרים אליהם כמה פעמים זה קאזה מוזס תודה על שירות מדהים על מקום נקי ומתוחזק בצורה מושלמת כל שנה אנחנו חוזרים!!!!

27/12/2019

נועה קלוגמן

תודה על אירוח מושלם במקום מהמם עם נוף מדהים ניכר שהשקעתם בתכנון המרחבים שנותנים מענה לכל הגילאים באיבזור שעלה מעל ומעבר לציפיות נהנינו בבריכה המחוממת והמקורה ובג'קוזי המושלם!!! והכי חשוב שהמקום אסתטי ונקי!!! בטוחים שנמליץ עליכם בחום ונגיע לבקר שוב.

25/12/2019

עידו מורג

הגענו מכל הארץ במיוחד אליכם כדי לחגוג יום גיבוש לצוות. המקום מדהים, מתוקתק, שמור, נקי ונעים. תודה לכם על המענה המהיר והטיפול המסור. מה שבטוח שעוד נשוב. טומי ולי שירות 10

21/11/2019

יעל מושלוב

הגענו 6 זוגות עם ילדים,הבריכה מחוממת ומקורה עם ג'קוזי מושלם ויש את כל הדברים שצריכים! מרמת כלי האוכל והבישול ועד רמת פינות הישיבה, בפנים ובחוץ, טומי פשוט מדהים, מבחינת הזמינות וההכנה, הוילה הייתה מדוגמת, ישנו מתחם גן עוצר נשימה, הכל עבד תקין, הוילה מבודדת שזה יתרון גדול. טיפולי ספא ציון 10 ארוחות ציון 10 טומי אתה מקבל ציון 100 תודה על חופשה חלומית

25/10/2019

אבי און

התארחנו 6 משפחות 23 נפשות בקאזה מוזס .. חייב לציין שהמקום מנצח - מיקום - ניקיון - ותחזוקה ברמה של 5 כוכבים באמת קיבלנו את המתחם מתוקתקת כשהגענו נשארתי בפה פעור . הכל במקום נקי ומסודר המתחם חוץ מושלם עם גן שעשועים מדהים לילדים הבריכה גדולה ומרשימה הוילה מאובזרת בכל טוב , בילינו כהוגן ללא ספק וילה הכי מומלצת לכל הדעות בקבוצה .

08/08/2019

נגה הרשקוביץ

בטח אתם מחפשים ומתלבטים בדיוק כמוני, את האמת שלא האמנו לתמונות ונסענו לראות לפני שסגרנו, הבטחתי לטומי שאני יפרגן לו אחרי האירוח אז ככה היינו 5 משפחות הגענו לסופ"ש במתחם מהחלומות .יש לציין שהרמה גבוהה ביותר תואם את התמונות מהם התרשמתי. הכל מאובזר עד הפרט הקטן והשרות מדהים. כל בקשה נענית במהירות מירבית .ממליצים בחום רב מחכים לביקור הבא שלנו. שווה ביותר ציון 10!!!!

13/06/2019

אלעד דהן

חוויה מושלמת שדיברתי עם טומי בטלפון הופתעתי לגלות בחור אדיב ונחמד תיאמנו מולו את התאריכים הרצויים מבחנתנו הוא עוד בטלפון הסביר לנו בדיוק מה יש בוילה ואיך היא מסודרת . כשהגענו שמחנו לגלות מקום מדהים נקי ומפנק הילדים נהננו מכל רגע וגם אנחנו המבוגרים תודה על הארוח המדהים . היינו בוילות בעבר אבל קאזה ניצחה את כולם תודה!

29/05/2019

מיכל שווד

כל מה שאני ארשום לא ישקף את המציאות. חובה לבקר שם!!! מתחם נופש מפנק מאוד ומאובזר מעל הציפיות. דאגו לכל הפרטים הקטנים וכל מה שביקשנו הגיע במהירות ובנדיבות רבה. טומי ומשה גרמתם לנו אושר, אתם אנשים מקסימים ושירבו אנשים כמוכם! טומי תודה רבה על הפינוקיים!! וכמובן תודה על העוגה הטעימה שהבאת לנו!! מתחם מומלץ בחום!!!

02/05/2019

משה סלומה

מקום מוושלם , חלום אמיתי, התמונות אמיתיות !החוויה מרגשת! יש פרטיות מוחלטת, ארוחת הבוקר הייתה מפנקת, כל המשפחה נהנתה על מסך ענקי בסלון 75' גן שעשועים מטורף והשקט בחצר מהבריכה המקורה,הצוות ניפלא , לאירוע מושלם. שווה כול שקל!!!!

27/03/2019

אנה סלבודקין

אין מילים שיתארו מספיק טוב את החוויה שלנו באחוזת קאזה מוזס מדהימה עם חצר וגן שעשועים מושלם. עוד יותר מדהימה: השירות ברמה הכי גבוהה שיש! מתחם החצר פשוט מושלם ומושקע ברמה מטורפת! הוילה עצמה מפנקת - ומאובזרת בכל טוב! אבל הפרגון הלא פחות גדול שלנו הוא למשה מהרגע הראשון בשיחות הטלפון הבנו שמדובר על איש מדהים עם לב גדול- שלא הפסיקה לדאוג, לשאול ולפנק בהמון דברים טובים לאורך כל השהייה!

24/01/2019

גל מחלוף

אני ומשפחתי התארחנו בהמון וילות... אבל לא ראינו כזאת רמה אף פעם! אירוח בלתי נשכח. הריהוט יוקרתי מאוד, הבריכה ענקית ונקייה, מתחם הספא שכולל ג'קוזי וסאונה לא מפסיק לפנק... חשוב לציין שהחדרים כמו בתמונות ומעבר...תודה משה אתה אלוף!!!!

14/05/2018

טל גבאי

משה וטומי היקרים, תודה רבה על סופש מעולה בוילה אליפות!! היינו סופר מרוצים! הוילה נקייה ומאובזרת. נראה שחשבתם על הכל עד הפרטים הכי קטנים! הבריכה במצב מעולה, מדשאות כיפיות, משחקים לבוגרים ולקטנטנים, הרבה פינות ישיבה מפנקות, חדרים אישיים ונעימים ועוד ועוד! נמליץ בחום ונשמח לחזור אליכם בעתיד!

29/04/2018

דפנה גיא

המלצה חמה מאדד על קאזה מוזס בעין יעקב. חיפשנו בדקדקנות וילה יוקרתית ליום הולדת 70 לאבא שלי. אירוע חשוב. מצאנו. לא הינו רגועים כי לרוב התמונות מייצגות מצג לא דומה למציאות. פה המקרה הפוך. מקום מושלם ומי שמכיר אותי יודע שאני מאד ביקורתית.... מדובר על מתחם סגור שכולל בריכה מחוממת ל28 מעלות- סגורה בשער . ג'קוזי משפחתי שיכול להגיע 36-40 מעלות בכייף ספה מפנקת בסמוך עם מערכת רמקולים שמתחברים בקלות לכל נייד. מגלשות נדנדות וכו ברמת בטיחות ותחזוקה גבוהים שולחן אבירים עם 20 מקומות, גריל וכיור סמוך. פינג פונג וביליארד. 2 מבנים- האחד כולל מטבח מאובזר לרוב אומרים מאובזר אבל לא מתכוונים לצלחות מאותו סט ב4 גדלים יוקרתיים, כלי הגשה , בישול, כוסות וכו והכל בשפע ובניקיון סלון עם מסך 50 אינץ וספה מפנקת שולחן אבירים. 2 חדרי שינה פלוס שני שירותים ומקלחות צמודים לכל חדר. מתחם שני כולל 5 חדרים בכל אחד מיטה זוגית שירותים ואמבטיה פלוס חלל משותף עם טלוויזיה וספה בין 2 חדרים. והכי חשוב שירות מדהים של משה שגר בצמידות עם משפחתו- בעלי הוילה שקשובים לכל פיפס וכל רצון. כל בקשה 3 דקות עד למילוי הדרישה. ציון 11 מתוך 10 בסולם דפנה. לא מקבלים מסיבות רווקות. מקבלים אנשים שיודעים לכבד את המקום וליהנות מפינוקים. ותשמרו על המקום כי מתכננים לחזור